Кирил Георгиев: Дигитализацията е приоритет за ПОК „Доверие“
През последните години Компанията дигитализира вътрешни и външни бизнес-процеси на високи обороти
„Дигитализацията е път, по който трябва да вървим постоянно. Път без крайна дата. Тя променя не само бизнес-модела на Компанията, но и на цялата пенсионна индустрия“. Това заяви Кирил Георгиев, Изпълнителен директор на ПОК „Доверие“, по време на дискусионен панел: „Каква е тайната на успешните нови бизнес модели?“ на събитието „Дигитализация 360“. Форумът, организиран от Evrotrust, се проведе на 8 април в хотел „Хилтън“, в София.
По време на събитието бяха дадени ценни насоки към всички участници как да постигнат ключовите си цели за 2025 година чрез умна дигитализация. А лидери от пенсионно-застрахователния сектор, ИТ, банкирането и търговията на дребно споделиха добри практики за създаване на иновативни бизнес модели.
„За ПОК „Доверие” дигитализацията е непрекъснат процес, който включва увеличаване на дигиталните услуги за по-лесно, бързо и прозрачно взаимодействие с клиенти“, заяви Кирил Георгиев.
Той добави, че Компанията е стартирала с този процес преди десетилетие, като днес клиентската среда е напълно променена и вече 99 на сто от продажбите са електронни. С въведеното от 2019 г. дигитализиране на продажбения процес и елиминирането на нуждата от нотариална намеса, резултатите на ПОК „Доверие“ значително са се подобрили.
Дигитализацията на продажбите е била внедрена не само в собствената търговска структура на компанията, но и в дейността на партньорските организации.
През 2023 г. е въведено електронното трудово досие за всички служители на Компанията. Така, с въведените дигитални процеси, ПОК „Доверие“ спестява над 8 000 страници и 15 000 часа на всички служители годишно.
През 2024 г. на първото издание на NEXT DIFI Awards, организирано от b2b media, ПОК „Доверие“ бе обявена за лидер в цифровата трансформация, благодарение на иновационна услуга - дигитален онбординг, благодарение на която всеки може да стане клиент по-лесно от всякога – само с достъп до интернет и мобилно устройство.
Резултатите на Компанията в сферата на дигитализацията и иновациите са високо оценени и от мажоритарния собственик – Vienna Insurance Group, която има 50 компании в 30 държави от Централна и Източна Европа и обслужва повече от 33 млн. клиенти.