ПОК „Доверие“ получи Зелен оскар за мащабната си еко кампания

ПОК „Доверие“ получи Зелен оскар за своята мащабна екологична и социална дейност през изминалата година. Компанията бе обявена за един от трите призьори в категорията „Лидер в зелените инициативи“. Наградата бе връчена на 9 май, по време на 15-тото издание на Националния конкурс "Най-зелените компании в България“, организиран от b2b Media.  Отличията за първо и второ място получиха Пощенска банка АД и Hiab.

 

Призовете се връчват на компании в частния и публичен сектор, които в периода 2024-2025 година са реализирали зелени кампании, инициативи, инвестиции или програми за устойчиво развитие и самоинициират действия и каузи за по-здравословна среда.

 

„Вълнението да получим тази награда на 9 май, когато ПОК „Доверие“ празнува своя 31 рожден ден, е наистина голямо! Посвещавам този успех на невероятния екип на компанията, който успя да реализира тези инициативи с изключителна всеотдайност, ентусиазъм и желание да направим толкова много добри дела за обществото и природата!“, заяви при получаването на наградата Йордан Йорданов, мениджър „Връзки с обществеността“ на ПОК „Доверие“. 

 

Компанията беше отличена заради своята мащабна кампания за почистване, облагородяване и подпомагане на местните общности в цяла България. Дейността е част от ежегодната инициатива на компанията - „Социално активен ден“, която е в духа на традициите на мажоритарния ни собственик Виена Иншурънс груп и се реализира с безвъзмездния труд на служителите в полза на обществото.

 

От началото на октомври до края на 2024 г. бяха облагородени 11 локации в различни региони. Над 220 служители на ПОК „Доверие“ изчистиха повече от 10 кв. км. зелени площи, помогнаха за събирането на стотици килограми боклук и повече от 3 тона дървесина и храсти. Освен това бяха дарени и монтирани уреди за спорт на открито, както и къщички за птици. Бяха подпомогнати читалища и приют за бездомни кучета.  

 

Служители гостуваха на децата в неравностойно положение от ОУ "Христо Ботев" в село Гълъбник и заедно с тях създадоха картини, които впоследствие бяха продадени на благотворителен търг в Централата на компанията. Със събраните средства бяха закупени спортни уреди.

 

Всички дейности по социално активния ден минаха под надслова: „Добротата е инвестиция, която никога не се проваля“.