ПОК "Доверие" стартира национална обществена кампания за популяризиране

От средата на месец октомври ПОК "Доверие" стартира нова рекламна кампания, която е насочена изцяло към допълнителното доброволно пенсионно осигуряване. След 11 години от старта на тази дейност в страната това е първата кампания с такава насоченост.

Кампанията има обществено информационен характер, като с нея се цели да се провокира интереса на младите работещи хора към създаването на трайни навици за правене на доброволно пенсионно осигуряване, тъй като тази форма на дългосрочно спестяване представлява най-добрата възможност за постигане на добър жизнен стандарт в един дълъг период от живота на ниска цена.

Изследванията показват, че към настоящия момент има твърде малко информация и интерес към тази възможност, но наред с това стабилизирането на икономиката и финансовата система е довела до формирането на значителна, разнородна група от населението, която вече планира живота си в по-дългосрочна перспектива, търси различни форми за инвестиране и спестяване на наличните свободни средства, както и все по-модерно и компетентно отношение към регулирането на трудовите взаимоотношения и управлението на личните и семейни финанси.

Наред с това и бизнесът също осъзнава ресурса, който предоставя доброволното пенсионно осигуряване за формиране на социална политика и изграждане на трайна лоялност и повишаване на мотивацията на заетия персонал. Ако до преди една-две години това се правеше предимно от чуждестранните инвеститори, които идваха със своята изградена култура и навици в тази посока, вече и българските работодатели и мениджъри започват да осигуряват своите служители с тази цел. В този смисъл намаляването на осигурителната вноска и освобождаването на около 600 млн. лв. за бизнеса ще даде възможност за още по-убедителни решения в тази посока, за което те също трябва да бъдат информирани.

Кампанията е разработена съвместно с най-добрата рекламна агенция в България за последните няколко години - New Moment New Ideas Company, заснемането на клипа бе възложено на българския филиал на испанската продукционна къща MVM, като за снимките бе привлечен чуждестранен екип от световно признати професионалисти в областта на рекламата, лауреати на престижни международни награди.

Самата кампания ще протече на два етапа - през първият, който стартира в средата на месец октомври в цялата страна ще бъдат разпространени плакати, които имат за цел да накарат всеки, видял ги да се замисли над посланието, което те носят, вторият етап, който включва телевизионна и прес реклама започва в началото на месец ноември.