Кариери
Хората са най-важния капитал за една компания и затова в ПОК „Доверие“ инвестираме в това да създадем компетентни, мотивирани, целеустремени, лоялни и отдадени на своята работа професионалисти.
Знаем, че всеки един със своята индивидуалност, амбиции, грешки и успехи вгражда своя образ в този на Компанията и така тя расте и се развива отворена и открита, подложена на ежедневната оценка на държавните органи, финансовите пазари, конкурентите, акционерите, клиентите и цялото общество.
Когато изберете ПОК "Доверие", Вие:
- Ставате част от водеща финансова институция с традиции и дългогодишна история;
- Присъединявате се към екип, в който личното мнение, индивидуалност и градивни идеи се поощряват и ценят;
- Получавате възможност за работа в модерна работна среда, използвайки последните постижения на технологиите за правене на бизнес, прилагайки най-успешните международни практики;
- Сами определяте възможностите за Вашето развитие, в зависимост от индивидуалната Ви амбиция, представяне и резултати.
"Избери работата, която обичаш, и тогава няма да бъдеш принуден да работиш и един ден през живота си!"
- Мениджър "Продажби" - София
За офисите на Компанията в град София търсим личности за позицията Мениджър "Продажби"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Мениджър "Продажби" - Пловдив
За офисите на Компанията в град Пловдив търсим личности за позицията Мениджър "Продажби"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Мениджър "Продажби" - Варна
За офисите на Компанията в град Варна търсим личности за позицията Мениджър "Продажби"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Мениджър "Продажби" - Плевен
За един от офисите на Компанията в град Плевен търсим личности за позицията Мениджър "Продажби"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Мениджър "Продажби" - Стара Загора
За офиса на Компанията в Стара Загора търсим личности за позицията: Мениджър "Продажби"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Мениджър "Продажби" - Велико Търново
За офиса на Компанията в Велико Търново търсим личности за позицията Мениджър "Продажби"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Мениджър "Проджаби" - Смолян
За офиса на Компанията в град Смолян търсим личности за позицията Специалист "Продажби".
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Мениджър "Продажби" - Сливен
За офиса на Компанията в град Сливен търсим личности за позицията Мениджър "Продажби"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Мениджър "Продажби" - Враца
За офиса на Компанията в град Враца търсим личности за позицията Мениджър "Продажби"
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - 2 години;
- Висше образование;
- Oпит във воденето на преговори и презентации;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС е предимство.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно търсене и набелязване на потенциални клиенти;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти) и обслужване на действащите такива.
- Определяне на целеви групи и набелязване на потенциални партньори и клиенти;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на града и областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Заместник директор "Дигитални продажби" Добрич - по заместване за 3 г.
За офиса на Компанията в гр. Добрич търсим личност за позицията Заместник директор "Дигитални продажби" - по заместване за 3 г.
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - минимум 2 години;
- Опит в създаването и управлението на търговски екипи;
- Висше образование;
- Опит във воденето на преговори и презентации;
- Опит с приложни софтуерни продукти и бизнес бази данни;
- Много добри познания за MS Office и/или Open office;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Осъществяване на взаимодействие със стратегически партньори по дигиталните продажби и разработване на нови подходи и канали за дигитални продажби;
- Подпомагане на Директора на офиса в процеса по управление на екипа от търговци в офиса;
- Активно участие в обучението и развитието на служителите от търговския екип;
- Активно взаимодействие със служителите в офиса с цел постигане на заложените цели;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
- Позицията е по заместване за период от 3 г.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай - Директор Областен офис Кюстендил - по заместване за 3 г.
Поради разширяване и обновяване на търговската структура на Компанията, във връзка с дигитализацията на продажбите и необходимостта от специализирани умения, за офиса на Компанията в гр. Кюстендил търсим личност за позицията Директор Областен офис Кюстендил
Подходящият кандидат за позицията притежава:
- Опит в областта на активното търсене и привличане на клиенти - минимум 3 години;
- Опит в създаването и управлението на търговски екипи - минимум 2 години;
- Висше образование;
- Опит във воденето на преговори и презентации;
- Опит с приложни софтуерни продукти и бизнес бази данни;
- Високо ниво на вътрешна мотивация, готовност и желание за активни продажби;
- Свидетелство за управление на МПС.
Ако се присъедините към нашия екип, задълженията Ви ще включват:
- Управление на екип от търговци в рамките на региона;
- Обучение и развитие на служителите от търговския екип;
- Поставяне на цели (таргети) на екипа и активно взаимодействие с цел постигането на заложените цели;
- Активно осъществяване на продажби на пенсионните услуги, на индивидуални и корпоративни клиенти;
- Активно търсене, привличане и обучение на нови осигурителни посредници (агенти);
- Активно взаимодействие със служителите в офиса с цел постигане на заложените цели;
- Администриране и обработка на документи и информация свързани с дейностите по продажбите;
- Осъществяване на пътувания и срещи в рамките на областта.
На одобрения кандидат Компанията ще предложи:
- Възможност за работа във водеща Компания в сферата на пенсионното осигуряване;
- Възможности за обучение и развитие на редица умения и компетенции свързани с продажбения процес;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Атрактивно възнаграждение състоящо се от: базово месечно възнаграждение, допълнителна бонусна система и социален пакет включващ - Допълнително доброволно пенсионно осигуряване, Допълнително здравно застраховане, Застраховка живот и др.
- Позицията е по заместване за период от 3 г.
Всеки успех има своето начало, сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие. Ако смятате, че отговаряте на посочените по-горе изисквания и желаете да станете част от нашия дългогодишен успех, моля, изпратете мотивационно писмо, CV и актуална снимка.
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Кандидатствай